top of page

Att angöra en brygga


Att göra en hemsida är som ”att angöra en brygga” (svenskt guldkorn och filmklassiker)

Ni får ju inte se utvecklingen som vi får men gud vad spännande det är. Jag pratar alltså om hemsidan. Man slits mellan hopp och förtvivlan. Jag fattar ju ingenting om hur man gör men jag har ju ändå väldigt mycket åsikter och tankar om hur jag önskar att det ska vara osv… vilket sätter lite press på en att lära sig. Man vill ju aldrig vara den som tycker och tänker en massa, med risk för att då låta gnällig, och inte kunna göra något själv. Skönt är att vi tillsammans har en väldigt tydlig vision om hur hemsidan ska vara och se ut. Det är i alla fall väldigt mycket jobb, så Niccie får slita enormt. Min kära fästmö ska verkligen ha en enorm eloge!!!!

Och ja, jag försöker faktiskt lära mig och göra en del själv. Men jag försöker göra desto mer med det jag faktiskt kan göra, och det är att skriva texter så det blir många sena kvällar och ibland nätter med att skriva och nu har jag ju även skrivit blogginlägg. Känns ändå rätt skönt att det inte är några texter med någon större spridning….


bottom of page