top of page

Bröllopsmenyn

Jag har precis varit ute på en springtur i pollen-chock-vädret och faktiskt känt hur fantastisk kroppen är, bortsett från bara något pass sedan då det var mest pest.. Trots allergichock så tog jag mig runt snabbare än någonsin. Övning ger färdighet ;)

Ikväll ska jag iväg och testa mat till vår bröllopsmeny. Ja, jag ska. Brudgummen har fullt upp med jobb så jag har fått ta förstärkning av min mamma som kommer och hjälper till! Ska bli kul, och jag hoppas att det ska klarna lite mer vad vi vill ha för mat. Jag kommer ha kunskapen om hur det smakar och Christoffer får lita på vad som var gott och inte! Hehe..

Det kommer vara flera företag på plats och jag ser fram emot att få lite klarhet i hela matbiten! Vad ska glutenintoleranta käka, nötallergiker och vegetarianer? Det återstår att se! Så nu ska jag in i duschen, springa förbi och hämta ut lite paket som landat hos posten efter sin långa resa från Kina (saker till bröllopet) och haffa en kaffe innan jag slänger mig i bilen mot Västerås. TÄNK, fyra månader kvar. Sedan är vi herr och fru!

Säg mig, är ni nyfikna på bröllopsmenyn?


bottom of page