top of page

Inbjudan

Ikväll la vi inbjudningskorten på lådan. Men jag måste börja med att skryta!! Min fantastiska och strålande vackra blivande fru har målat bilder i akvarell som senare scannats in och blivit som bakgrundsbilder till inbjudningskorten! Resultatet blev så häftigt om jag får säga det själv! Hon är otroligt duktig, och man ska inte glömma hur snyggt hon skriver adresser och namn på vykorten!

Sanning och säga så har jag ju också målat lite... men man kan säga att när vi jämförde våra konstverk.. kunde man i Niccies bilder se många kvalitéer medan mina bilder visade några fler brister i kvalitén.... Så vi valde hennes!

Men men, inbjudningskorten vart riktigt riktigt bra, mycket pill och framför allt otroligt mycket tid på utformningen av korten. Man kan säga att vi hade en lite lätt prestationsångest kring korten innan vi kom på hur vi ville ha det. Man kan säga att vi i 1,5månad i princip varje dag ägnat någon timme åt att arbeta med de här korten. Vissa dagar flera timmar. När utformningen var klar har vi fått fantastisk hjälp av flera vänner, tärnor och toastmaster som hörde av sig och ville hjälpa till. Med så mycket att göra är det fantastiskt att så många vill ställa upp och vara med på vår resa och hjälpa oss! Utan deras hjälp hade det tagit mycket läääängre tid!!!

De ställde upp flera timmar i lördags och även den tid som behövdes idag för att färdigställa alla kort! Vilket otroligt jobb alla har gjort, Så en stor ELOGE till er och ni fattar inte hur mycket tid och tandagnisslan ni har sparat oss! :D

Det vart några kort, dubbla lager av inbjudningskort, kan ni gissa hur många?


bottom of page