top of page

Diamantjakten

Jag har väntat på att för berätta för er, att något som vanligtvis aldrig händer - har hänt! Jag har vunnit! Och då snackar vi inte 30 kr på en trisslott. Vilket typ aldrig händer mig heller... utan något stort!

Jag och Christoffer var på bröllopsmässan Bröllopsfeber i januari tillsammans med våra toastmasters, där kunde man vara med och tävla i oändligt många tävlingar och vi gick på Bröllopspoddens råd och tävlade - i ALLT. Det visade sig ge utdelning, för att jag har vunnit Diamantjaktens tävling och därmed vunnit min vigselring till ett värde av 25.000kr!!!!!! HELT galet och fortfarande svårbegripligt.

Jag fick i samband med tävlingen välja en guldsmed som jag ville designa min ring med och jag valde Jewellery by Jenny.

Vi har haft ett första möte och designat fram en alliansring, så fin att det inte riktigt finns ord! Vi har också bestämt oss för att även hon ska få göra Christoffers ring.

Så hur den ser ut får ni se lite närmare! För den är snart i tillverkning!


bottom of page